سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسب درامد از اینترنت
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  لوگوی دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 35488
کل یادداشتها ها : 24

نوشته شده در تاریخ 96/4/23 ساعت 8:20 ص توسط مهسا روحانی


به همه دوستان عرض سلام و ادب و از اینکه این مدت در خدمت شما نبودم عذر خواهی میکنم، به همه شما باید این مژده رو بدم که سایت کانال تلگرام ما با هدف تبلیغ رایگان کانال تلگرام شما افتتاح شد، این سایت جهت تبلیغ کانال تلگرام شما هست.

همه شما دوستان که به تلگرام علاقه دارین شاید به این فکر افتادین که یک کانال تلگرام درست کنید، و از کانال تلگرام خودتون کسب درآمد داشته باشید، ولی مهمترین دغدغه شما ممبر هست و ما بر آن شدیم تا این مشکل شما رو حل کنیم، بله سایت کانال تلگرام برای این تاسیس شد تا شما بتونید با ثبت کانال تلگرام خودتون روزانه هزاران ممبر واقعی بگیرید.

ما از شما دعوت میکنیم که کانال تلگرام خودتون رو برای تبلیغ به ما بسپارید تا ما اعضای اون رو افزایش بدیم.

در سایت ما کانال های تلگرام زیادی به ثبت رسیدن و مدیران کانالهای تلگرام تونستند از همین روش تعداد ممبر های بیشماری بگیرند، این روش بهترین روش گرفتن ممبر در ایران هست، چون افراد با اختیار خودشون وارد کانال شما میشن و بنابراین ریزش اعضا نداریم و این خیلی مناسب هست.

خیلی از مشتریان ما از این روش سود خوبی بردن و به درآمد خوبی رسیدن و من از شما خواهش میکنم که این روش رو به خوبی استفاده کنید و در هنگام ثبت کانال تلگرام خودتون یک نام خوب برای عنوان کانال و یک توضیحات کامل برای اون انتخاب تا در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید.

 








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ