سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسب درامد از اینترنت
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  لوگوی دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 35506
کل یادداشتها ها : 24

نوشته شده در تاریخ 95/12/1 ساعت 10:49 ع توسط مهسا روحانی


چیستان؟آن چیست رنگش بنفشه، اسمش نام یکی از شهرهای ایرانه، اگه یه نقطش برداریم بر مرد حلال میشه اگه یه نقطه بهش اضاف کنیم بر زن حلال میشه، هر روز باهاش روبه رو میشیم، شبا دوسش داریم روزا ازش متنفریم، از اخر اسم یه پرنده گران قیمته، از اول اسم یه ورزش پر طرفداره…. دوستان گلم کی جواب رو بلد.

آن چیست رنگش بنفشه اسمش نام یکی از شهرهای ایرانه

در ادامه میخوام به جملات بی ربطی که طراح استفاده کرده اشاره کنم، البته فقط برای اطلاع شما هست و میخام بدونید که جملات بی ربطی هستن.

بیژن بنفشه خواه یکی از بازیگران سرشناس کشورمان ایران هست، بیژن بنفشه خواه اهلی یکی از شهرهای ایرانه، سال 1388 ازدواج کرده و آقای بنفشه خواه در بسیاری از سریال های کمدی بازی کرده، و آقای بنفشه خواه با یکی از دوستان لیلی رشیدی ازدواج کرده.

آیا در مورد گل بنفشه اطلاعاتی دارین، بنفشه در کشورهایی همچون هندوستان، ایران، افغانستان، عربستان و مصر بطور خودرو و طبیعى میروید، شیراز یکی از شهرهای ایرانه که گل بنفشه درآن رشد میکنه.

بنفشه اسم دختر هم هست، خیلی ها از اسم بنفشه خوششون میاد، به نظر من که بنفشه اسم قشنگی هست، فکر میکنید رنگش چیه؟رنگ گل بنفشه، اسمش که خیلی قشنگه. اگه یه گل بنفشه رو بو کنیم، بوی خوبی داره.

خوردن گل بنفشه حلال هست،حلال هم نام یکی از شهرهای ایرانه، حلال نقطه نداره، اگه یه نقطه بهش اضافه کنیم میشه خلال، اگه اشتباه میکنم بگین.

من هر روز که از خواب بیدار میشم گل بنفشه رو بو میکنم، نمیدونم بیژن بنفشه خواه مال کدوم شهرهای ایرانه، ما همهون آقای بنفشه خواه رو دوسش داریم.

آن چیست که ما رو از گل بنفشه بیزار کرده، نقطش که خیلی خوبه، ما باید در زندگی روزمره خود چیز حلال بخوریم، خوب دوستان ایران کشور قشنگی هست، دوست دارم چندتا از شهرهای ایران رو نام ببرید.

اگر ما رنگش رو دوست نداشته باشیم باید اونو عوض کنیم، چیست که در زمین هست و چیست که در آسمان نیست،آن را اضاف کنیم. نام شما چیه؟

یکی از سرداران عصر ساسانی رو نام ببرید، اگر جسم سنگین را برداریم چه اتفاقی میفتد، یادتون هست در دوران ابتدایی یک درس داشتیم، آن مرد آمد، آن مرد با اسب آمد، روز و شب رو چی؟ من روز از خواب بیدار میشدم، و به مدرسه میرفتم، در مدرسه با نقطه زیاد سر و کار داشتیم.

مادرم چیز حلال به من داده خوردم، شبا زود به رختخواب میرفتم، در دبستان یک دوست داشتم که اسمش رو هرگز فراموش نکردم، نمیدونم مال کدوم شهرهای ایران بود ولی هرجای ایرانه امیدوارم سربلند باشه.نام اون دوستم بنفشه بود.

البته من آقای بنفشه خواه رو نمیگم، نام یکی از شهرهای ایران اصفهان هست، آن چیست که رنگش قشنگه؟ من اضاف به مطالب بالا میخام در مورد یک مطلب دیگه هم صحبت کنم.

امیدورارم تا اینجای مطلب برای شما مفید واقع شده باشه، ولی بدونید که این جملات نامفهوم برای آوردن شما به این سایت بود، جملاتی که میشه ازش به عنوان جملات کلیدی یاد کرد.

زن شما اهل کدام یک از شهرهای ایرانه؟ آیا میتوانید نام یکی از تاثیرگذران عرصه کسب درآمد از اینترنت را نام ببرید، من هر روز با چیزهایی روبه رو میشم.

من روزا به سر کار میرم، از بعضی چیزا متنفرم، مثلا روزا دوس ندارم صبح زود از خواب بیدار بشم. من یک مادر دارم که ازش درخواست کردم منو به سرکار نفرسته.

مادرم زن خوبی هست، خیلی دوسش دارم. البته همه من و برادرهام دوسش داریم، و ازش متفر نیستیم، مادرم زن زحمت کشی هست که برای کسب درآمد بیشتر قالی بافی میکنه، چند روز پیش رفت دکتر و دکتر گفت که باید پاشو عمل کنه.

مادرم برای اینکه بیمه خودشو درست کنه به نزد پزشک رفت تا براش گواهی بنویسه، و دکتر هم که دید حال مادرم خیلی خرابه این زحمت رو کشید، من از اقای دکتر خیلی تشکر میکنم، مادرم شبا درد پا داره، همه ما از درد متنفریم.

من از خدا میخوام به همه ما کمک کنه تا بتونیم همه مراحل زندگی رو به سلامت طی کنیم، در اخر از میخوام در مورد یک پرنده گران قیمت با شما صحبت کنم.

شما فکر میکنید که قیمته این پرنده چند هست، اصلا فکر میکنید اسم این پرنده چی هست،من که این پرنده رو خیلی دوسش دارم، بله درست دس زدین، من و دوستم بنفشه از بچگی دوس داشتیم که یه پرنده داشته باشیم.

البته بعضی از پرنده ها قیمت بالایی دارن و گران هستن، من بعد از کلی جستجو در بازار یکی از شهرهای ایران یک طوطی پیدا کردیم.

دوستم ازش خوشش نیومد، ولی من که اهل ورزش هم هستم، به بنفشه گفتم، که ما نباید طوطی رو اذیت کنیم و در ادامه به دوستم گفتم که طوطی هم جزو آفریده های خدا هست و ما باید با طوطی مهربان باشیم.

طوطی شبا به خواب میره و صبح زود از خواب ناز بیدار میشه، گوشت طوطی حلال نیست، و فکر نکنم بشه بخوریش، طوطی حیوان حرام گوشتی هست. و گوشت طوطی در بعضی از شهرهای دنیا پرطرفداره.

برگردیم به کلاس اول، زمانی که درس ورزش داشتیم، دوستم بنفشه به ورزش زیاد علاقه نداشت، نام دیگه آن دختر را نمیدانم، هنگامی که معلم قرار بود از دوستم درس را بپرسه، دوستم رنگش خیلی زرد میشد.

رنگش رو از دست میداد و نمیدونست چکار باید بکنه، من همیشه بهش دلداری میدادم که نترسه، ولی دوستم باز نگران بود، چیست که خیلی باعث نگرانی بنفشه شده بود، چرا باید اینقدر میترسید، درس خواندن که ترس نداشت، مگه قرار بود چه اتفاقی بیفته.

اسمش که قشنگ بود، من همیش نظرم این بود کسی که اسمش زیبا هست نباید به خودش ترس رو راه بده، ترس معنا نداره، نقطش کم بود که هرس داشت یا یک واقعیت دیگه اشون رو آزار میداد.

 گل بنفشه ریه را پاکسازی میکند مجله مراحم؛ میلاد خادم پژوهشگر طب سنتی اظهار داشت: مردم کشور ما در فصل بهار شاهد رشد گیاه بنفشه هستند و باید بگویم که گل‌ها و برگ‌های گیاه بنفشه حاوی آلکالوئیدی، اسید سالیسیک است. گیاه برای تمیز شدن ریه این پژوهشگر طب سنتی با اشاره به اینکه گل بنفشه معطر است، اظهار داشت: سردی مزاج این گیاه باعث درمان عوارضی مانند بی خوابی، خشکی دماغ، التهابات، عفونت‌های مجاری تنفسی، برونشیت، سیاه سرفه و آسم می‌شود. خواص گیاه گل بنفشه خادم به خواص دیگر گیاه بنفشه اشاره کرد و افزود: بنفشه دارای خواصی همچون تقویت ریه، خلط آور، ضد استفراغ و تهوع، آرام بخش، خواب آور، ضد میکروب، تقویت عروق خونی، افزایش ایمنی بدن، کاهش سوزش ادرار و تصفیه کننده خون است. نحوه مصرف دمنوش گل بنفشه خادم درخصوص روش های مصرف گیاه بنفشه تصریح کرد: برای دمنوش بنفشه 70 گرم برگ تازه گیاه...
ارزانترین داروی طبیعی علیه سرطان ریه
6 روز پیش بازتاب‌آنلاین سلامت،آفتاب 96

یک پژوهشگر طب سنتی گفت: استفاده از گیاه یا دمنوش بنفشه در پیشگیری از سرطان ریه موثر است. آفتاب‌‌نیوز : سلامت نیوز: میلاد خادم پژوهشگر طب سنتی اظهار داشت: مردم کشور ما در فصل بهار شاهد رشد گیاه بنفشه هستند و باید بگویم که گل‌ها و برگ‌های گیاه بنفشه حاوی آلکالوئیدی، اسید سالیسیک است. این پژوهشگر طب سنتی با اشاره به اینکه گل بنفشه معطر است، اظهار داشت: سردی مزاج این گیاه باعث درمان عوارضی مانند بی خوابی، خشکی دماغ، التهابات، عفونت‌های مجاری تنفسی، برونشیت، سیاه سرفه و آسم می‌شود. خادم به خواص دیگر گیاه بنفشه اشاره کرد و افزود: بنفشه دارای خواصی همچون تقویت ریه، خلط آور، ضد استفراغ و تهوع، آرام بخش، خواب آور، ضد میکروب، تقویت عروق خونی، افزایش ایمنی بدن، کاهش سوزش ادرار و تصفیه کننده خون است. خادم در خصوص روش های مصرف گیاه بنفشه تصریح کرد: برای دمنوش بنفشه 70 گرم برگ تازه گیاه بنفشه...
دمنوش بنفشه ،ارزانترین داروی طبیعی علیه سرطان ریه و سینه +طرز تهیه
1 روز قبل بازتاب‌آنلاین ساتین 16

میلاد خادم پژوهشگر طب سنتی اظهار داشت: مردم کشور ما در فصل بهار شاهد رشد گیاه بنفشه هستند و باید بگویم که گل‌ها و برگ‌های گیاه بنفشه حاوی آلکالوئیدی، اسید سالیسیک است. این پژوهشگر طب سنتی با اشاره به اینکه گل بنفشه معطر است، اظهار داشت: سردی مزاج این گیاه باعث درمان عوارضی مانند بی خوابی، خشکی دماغ، التهابات، عفونت‌های مجاری تنفسی، برونشیت، سیاه سرفه و آسم می‌شود. خادم به خواص دیگر گیاه بنفشه اشاره کرد و افزود: بنفشه دارای خواصی همچون تقویت ریه، خلط آور، ضد استفراغ و تهوع، آرام بخش، خواب آور، ضد میکروب، تقویت عروق خونی، افزایش ایمنی بدن، کاهش سوزش ادرار و تصفیه کننده خون است. خادم در خصوص روش های مصرف گیاه بنفشه تصریح کرد: برای دمنوش بنفشه 70 گرم برگ تازه گیاه بنفشه را با آب سرد بشویید و آن را با نیم لیتر آب بجوشانید، بعد از مدت 12 ساعت که سبز رنگ شد، آن را صاف کنید و...
سریال سال‌ های برف و بنفشه | داستان و بازیگران + ساعت پخش از آی فیلم
18-1-2017 بازتاب‌آنلاین پرشینیها 447

سریال سال‌ های برف و بنفشه | داستان و بازیگران + ساعت پخش از آی فیلم سریال سال‌ های برف و بنفشه سریال سال‌های برف و بنفشه در 20 قسمت محصول سال 1385 شبکه سه سیما به نویسندگی رضا جولایی و کارگردانی سعید سلطانی است. داستان سریال سال‌های برف و بنفشه مهندس کشاورز جوانی به نام علی پس از اتمام تحصیلاتش در خارج از کشور به ایران باز می‌ گردد. او برای ایجاد یک کشاورزی مدرن به باغ‌ های پدرش نزدیک ورامین می‌ رود اما سیستم ارباب و رعیتی مانع پیشرفت کارهای علی می‌ شود. علی از این اوضاع ناراحت است و درصدد حل این مشکلات است که با گروه انقلابیون آشنا می‌ شود و در قیام 15 خرداد شرکت می‌ کند. در این هنگام افسران رژیم شاهنشاهی فرمان تیر می ‎دهند این در حالی است که علی هدف گلوله یکی از این سربازان است و … زمان پخش و تکرار سریال سال‌های برف و بنفشه از شبکه آی فیلم مجموعه اگه بابام زنده...
با ارزانترین دارو علیه سرطان ریه آشنا شوید
3 هفته پیش بازتاب‌آنلاین باشگاه خبرنگاران 261

یک پژوهشگر طب سنتی گفت: استفاده از گیاه یا دمنوش بنفشه در پیشگیری از سرطان ریه موثر است. میلاد خادم پژوهشگر طب سنتی در گفت و گو با خبرنگار  کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران ؛ اظهار داشت: مردم کشور ما در فصل بهار شاهد رشد گیاه بنفشه هستند و باید بگویم که گل‌ها و برگ‌های گیاه بنفشه حاوی آلکالوئیدی، اسید سالیسیک است.   این پژوهشگر طب سنتی با اشاره به اینکه گل بنفشه معطر است، اظهار داشت: سردی مزاج این گیاه باعث درمان عوارضی مانند بی خوابی، خشکی دماغ، التهابات، عفونت‌های مجاری تنفسی، برونشیت، سیاه سرفه و آسم می‌شود.   خادم به خواص دیگر گیاه بنفشه اشاره کرد و افزود: بنفشه دارای خواصی همچون تقویت ریه، خلط آور، ضد استفراغ و تهوع، آرام بخش، خواب آور، ضد میکروب، تقویت عروق خونی، افزایش ایمنی بدن، کاهش سوزش ادرار و تصفیه کننده خون است.   خادم درخصوص روش های مصرف گیاه بنفشه...
عکس/ مرگ وحشتناک دختر 14 ساله در شهربازی
1 هفته قبل بازتاب‌آنلاین عکس،مشرق 102

مشرق چرا ناقص تیتر میزنی؟! نام کشور چین رو در تیترت می آوردی . میخواهی که مخاطب در لحظه اول فکر کنه که در یکی از شهرهای ایرانه و خواننده مطلب بیشتر بشه؟
همدردی بیژن بنفشه خواه با مردم خوزستان
2 هفته پیش بازتاب‌آنلاین مجازی،خبرنگاران جوان 86

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خوزستان در روزهای اخیر با طوفان و حجم عظیم ریزگردها مواجه بوده و این وضعیت منجر به اعتراض هایی شد در همین راستا بیژن بنفشه خواه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش با مردم خوزستان ابراز همدردی کرد. بنفشه خواه نوشت: "ریزگردها در خوزستانپ.ن.اول: دوستان ممکنه این عکس قدیمی باشه، ممکنه اصلا خوزستان نباشه، مهم اینه که ریزگردها مشکلات زیادی رو در غرب و جنوب غرب ایران درست کرده، اینو برای اون دوستانی عرض کردم که اصل رو ول میکنن و میچسبن به حاشیه. پ.ن.دوم: بعضی از دوستان هم گله میکنن که چرا همش خبر بد؟ یا اینکه فقط بلدیم پست بذاریم و هیچکاری نمیکنیم! در جوابشون باید خدمتشون عرض کنم که این کمترین کاریه که میشه انجام داد و از انجام ندادنش بهتره. با اینکار میشه همدردی کرد با مردم این مناطق و توجه همه رو یعنی هم مردم و هم...
شبکه یک / شنبه
2 هفته پیش بازتاب‌آنلاین جام جم 19

گفت‌وگو با امیر مهدی‌کیا، بازیگر نقش شاه در سریال «معمای شاه» تا امروز پنج بازیگر در نقش محمدرضا پهلوی در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی ظاهر شده‌اند که آخرین آنها امیر مهدی‌کیاست. ناصر گیتی‌جاه اولین بازیگری است که نقش شاه را در تلویزیون بازی کرده؛ او یک بار در سریال «طبل توخالی» به کارگردانی احمد نجیب‌زاده این نقش را به‌عهده داشته و بار دیگر در تله‌فیلم «سقوط» به کارگردانی محمدرضا ورزی. رضا بنفشه‌خواه تا امروز رکورددار بازی در نقش شاه است. او در سریال «فراموش‌خانه» به کارگردانی عبدالرضا نواب صفوی، «عبور از تاریخ» و «چرخ گردون» به کارگردانی کاظم بلوچی و «شب چراغ» به کارگردانی امیر قویدل در هیات شاه مخلوع ایران ظاهر شده است.

 








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ