سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسب درامد از اینترنت
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  لوگوی دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 35509
کل یادداشتها ها : 24

نوشته شده در تاریخ 95/7/9 ساعت 12:0 ع توسط مهسا روحانی


قدم اول : نئوباکس چیست ؟   

     

سایت نئوباکس Neobux درواقع یکی از بهترین و مطمئنترین و پربازده ترین سایت های ptc خارجی هست که میتونید به راحتی تا ماهی 4 میلیون تومان از این سایت کسب کنید در اینجا میتونم بگم قدیمی ترین و معتبرترین سایتی که در زمینه ptc کار میکنه همین NEOBUX هست .

سایت نئوباکس از سال 2008 در کشور پرتغال شروع به کار کرد و تا الان هیچ مشکلی نداشته ، مطمئنا کسانی که با سیستم سایتهای کسب درآمد با روش PTC آشنا هستند این سایت رو بخوبی میشناسند ، و از طرفی این سایت قابلیت استفاده در همه کشورهای دنیا رو داره و هر کجا که باشید میتونید ازش استفاده کنید .

تا امروز چندین میلیون نفر در Neobuxعضو هستند و روزانه بالغ بر 170000 دلار به کاربرانش پول پرداخت میکنه ( که در آمد شما هم جزئی از همین خواهد بود )
اون روزهای اول که من میخواستم با نئوباکس کار کنم هزاران مطلب درمورد Neobux خوندم و در فروم خود سایت با چندین نفر از اعضای سایت صحبت کردم ولی حتی یک نفر هم از این سایت ناراضی نبود .

پس نسبت به این سایت اطمینان کامل داشته باشید چون من
هر هفته دارم از این سایت پول میگیرم بدون هیچ مشکلی ، در پایان مطالب رسید مبالغ دریافتی رو میذارم از این به بعد .

و بزرگترین مزیت این سایت این هست که در همه کشورها دسترسی به این سایت
به راحتی انجام میگیره و به راحتی سایتش باز میشه .

در سایت Neobux شما به ازای کلیک کردن روی هر آگهی ، همون لحظه مبلغی پول به حسابتان میاد، در مطالب بعدی نحوه کلیک کردن روی آگهی ها و مقدار مبلغ تعیین شده برای هر اگهی را کامل توضیح داده ام. پس همینطور مطالب رو قدم به قدم بخونید تا بتونید به راحتی به پول برسید .
در این قسمت  هم فقط هدفم این بود که Neobux رو معرفی کنم و بهتون بگم که کاملا مطمئنه .Neobux
 پس بریم به قدم دوم برای ثبتنام .

قدم دوم : مراحل ثبت نام در سایت Neobux 

اولین مرحله ای که برای شروع کار با Neobux باید انجام بدین ، ثبت نام در وبسایت رسمی Neobux هست . ثبت نام در زبان انگلیسی یعنی Register ، برای ثبت نام ابتدا تاریخ کامپیوتر تون یا لبتابتون رو بذارید روی تاریخ میلادی یعنی ابتدا ببینید اون روزی که دارید ثبت نام میکنید ، به تاریخ میلادی چه روزی هست و روی همون تاریخ بذاریدش و ساعتش رو هم تنظیم کنید حالا برای رجیستر یا همون ثبت نام در Neobux اینجا را کلیک کنید یا روی بنر  زیر کلیک کنید




بعد از کلیک کردن روی عکس بالا یا لینکی که بهتون دادم ، مستقیم وارد وبسایت Neobux میشید ، که صفحه اول سایت Neobux شبیه عکس زیر هست .

( نکته مهم اینکه با هر آی پی آدرس فقط یک حساب میتونید باز کنید ، یعنی اگه یک خط اینترنت دارید فقط یک حساب میتونید باز کنید، دیگه بقیه اعضای خونتون نمیتونند حساب باز کنند مگر اینکه یک خط دیگه اینترنت و همچنین یک کامپیوتر دیگه داشته بگیرند ، و خودتون هم نمیتونید از یک خط اینترنت و یک کامپیوتر 2 تا حساب باز کنید )

نکته بسیار مهم : لطفا بعد از ثبتنام حتما قوانین سایت را در قدم های بعدی بخوانید ، چون اگر کوچکترین اشتباهی بکنید و بر خلاف قوانین عمل کنید ، حسابتان بسته میشه .




برای شروع ثبت نام وقتی سایت نئوباکس باز شد ، روی Register کلیک کنید ، به عکس زیر نگاه کنید که به راحتی بتونید Register رو پیدا کنید و روش کلیک کنید .در قسمت بالای سایت هست
بعد از اینکه روی Register کلیک کردید ، یک پنجره جدید باز میشه که شبیه تصویر زیر هس


برای باز کردن حساب در Neobux باید همه قسمتهای فرم Register رو که در تصویر بالا میبینید با دقت پر کنید ، درواقع باید قسمتهای فرم رو به صورت زیر پر کنید .


Username : یوزر نیم در زبان فارسی یعنی شناسه کاربری ، در این قسمت شما باید یک Username برای خودتان انتخاب کنید و در این قسمت بنویسید ، بعدا برای ورود به سایت باید از این Username استفاده کنید ، هر چیزی شما میتونید انتخاب کنید برای Username ، اسمتون ، فامیلتون ، هر چیزی که زود فراموش نشه ، برای مثال Username من در سایت نئوباکس Neomarket هست .
وقتی یوزر نیمتان را انتخاب کردید و در کادر مخصوصش نوشتید ، لطفا روی یک تکه کاغذ یادداشتش کنید که فراموشش نکنید .

Password : پسوورد در زبان فارسی یعنی رمز ورود ، در این قسمت باید یک پسور برای حسابی که در نئوباکس خواهید داشت در نظر بگیرید و پسوردتون رو توی کادر جلوی پسوورد وارد کنید ، لطفا پسوردتون رو هم روی کاغذ در کنار یوزنیم یادداشت کنید که فراموشش نکنید .

Password Confirmation : پسوورد کانفیرمشن در زبان فارسی یعنی تائید رمز ورود ، یعنی در این کارد باید همون پسوردی که در کادر قبلی نوشتید ، در این کادر هم بنویسید، دقت کنید که هر دوتاش کاملا شبیه هم باشه وگر نه سیستم قبول نمیکنه .

Email : در این قسمت هم باید ایمیلتون رو وارد کنید ، دقت کنید که ایمیلی رو بنویسید که فعال باشه ، چون بعد از پروسه ثبت نام ، یک ایمیل از طرف سیستم برای شما ارسال میشه که باید تائیدش کنید .پس فراموش نشه که ایمیلتون فعال و صحیح باشه .

Payza/Paypal Email : فعلا همون ایمیلی رو که در کادر قبلی نوشتید ، در همین کادر هم بنویسیدش ( در مطالب بعدی در مورد حساب پی پال و پیزا خواهم گفت ، اینها حسابهایی هستند که پولی رو که درمیارید میاد توی این حسابها )

Referre : ریفرر یعنی باید یوزرنیم ( Username ) کسی که شما را به Neobux معرفی کرده در این کادر بنویسید . و الان شما از طرف من دارید معرفی میشید ، میتونید Username منو توی این کادر بنویسید .
یوزر نیم من هم اینه : Neomarket ( کپی کنید بذارید اونجا البته اگه ازتون خواست)


نکته : در اولین قسمت نحوه ثبتنام ، من یک لینک گذاشته بودم و یک عکس که نوشته بودم اینجا رو کلیک کنید برای شروع ثبت نام ، اگر از اون لینک یا اون عکس وارد بشید ، دیگه سایت Referrer رو ازتون نمیخواد و این گزینه را دیگه نمیذاره توی فرم ثبت نام براتون و با ثبت نام از طریق همون لینک یا عکس بالا ، شما مستقیم میائید زیرمجموعه ما میشید و اگر از جای دیگه ای هم وارد شدید و توی فرم ثبتنام سایت از شما خواست که یک Referrer بنویسید


میتونید Username من رو بنویسید که این هست ramazan3

پس دقت کنید اگر از لینکهای بالا که من دادم برای ثبتنام وارد بشید ، دیگه گزینه referrer توی فرم ثبتنام نیست و نیازی نیست کاری بکنید . و اگر هم بود که شبیه عکس زیر هست و به راحتی میتونید بنویسیدش همون طوری که توضیح دادم .




Birth Year : این یعنی سال تولد شما ، که باید سال تولدتون رو توی این کادر بنویسید ، دقت کنید که سال تولدتون رو باید به میلادی بنویسید نه به شمسی .
مثلا یک نفر تاریخ تولدش 26/10/1366 هست ، درواقع سال تولدش میشه 1366 ، حالا شما باید این سال تولد رو به میلادی تبدیل کنید و اونجا بنویسید .
تاریخ تولد بالا رو اگه به میلادی تبدیل کنید این میشه : 17/12/1987 پس سال تولدش به میلادی میشه 1987 و باید این عدد رو توی کادر در فرم ثبت نام بنویسید .
اگه نمیتونی چطوری سال تولدت رو از شمسی به میلادی تبدیل کنی، اینجا رو کلیک کن و تبدیل رو انجام بده . اینجا و اینجا هم میتونی کلیک کنی و تبدیل کنید.

Verification Cod : وریفیکشن کد یعنی کدی که موارد وارد شده در فرم رو تائید کنه، در جلوی این وریفکشن کد ، یک کادر هست که تصویر چندتا عدد و یا حرف انگلیسی وجود داره ، اونها رو توی کادر بنویسید .

Declaration : و بعد از اینکه همه اطلاعات رو به درستی پر کردید ، در آخر یک جمله به انگلیسی نوشته شده و یک مربع خالی هم جلوش هست و جمله این هست

I declare to have read,understood and accepted the terms of service
این جمله یعنی اینکه شما قوانین سایت رو قبول دارید و باید مربع خالی که جلوی این جمله هست رو کلیک کنید .

Continue : بعد از اینکه مطمئن شدید همه مراحل را کامل و صحیح پر کرده اید ، روی دکمه ای که نوشته شده Continue کلیک کنید . ( باز هم تکرار میکنم قبل از اینکه روی Continue کلیک کنید ، حتما یوزر و پسووردتون رو یادداشت کنید ، اگه یادتون بره دیگه نمیتونید مجدد حساب باز کنید )
زمانی که روی Continue کلیک کردید ، وارد یک پنجره جدید میشید که شبیه تصویر زیر هست






همان طور که در عکس میبینید ، دوتا باکس خالی وجود داره که من با نامهای Bux1 و Bux2 نامگذاریشون کردم .

Bux1 : بالای باکس 1 نوشته Validation Cod For ، در مرحله قبل که شما روی گزینه Continue کلیک کردید ، یک ایمیل از طرف سایت نئوباکس برای شما ارسال شد ، دقیقا به همون ایمیلی که در فرم ثبتنام وارد کردید .
حالا باید وارد ایمیلتون بشید و ایمیلی رو که از طرف سایت نئوباکس به دستتان رسیده باز کنید ، ایمیلی که به دستتان رسید شبیه تصویر زیر هست و در داخل ایمیل همانطور که در تصویر میبینیید شامل یک کد هست که باید این کد را کپی کنید و در Bux1 بذارید ( Copy/Paste )




Bux2 : در جلوی باکس 2 هم باید حروف و اعدادی رو که در تصویر جلوش میبینید رو بنویسید .
خوب حالا کدها رو که وارد کردید کار تمام است و باید روی Finish Registration کلیک کنید .
تبریک میگم بهتون ، مراحل ثبت نام تمام شد به همین راحتی و الان شما یک حساب در نئوباکس دارید و به راحتی میتونید پول درآوردن رو شروع کنید .
حالا شما حسابتون فعال شده، و باید از طریق همون Username و Password که دارید وارد سایت بشید ، مطالب بعدی رو هم همینطور ادامه بدین و بخونید تا بدونید چطوری وارد سایت بشید .

نکته : دوستانی که ثبتنام کردند و با موفقیت یک حساب کاربری ایجاد کردند ، لطفا Username خودتون رو به همراه ایمیلتون برای من ارسال کنید ، یا از صفحه فیس بوک من که آدرسش در اول همین سایت هست یا به جیمیل من ارسال کنید که من بتونم از طریق ایمیل ، استراتژی های خاص رو براتون ارسال کنم و همچنین سایتهای دیگری که دارم کار میکنم روبراتون بفرستم و در ادامه کار با هم در ارتباط باشیم تا به زودی حسابتون پر از پول بشه .

آدرس ایمیل من : skyofmoney@gmail.com

قدم سوم : مراحل ورود به حساب کاربری تان در سایت Neobux

خوب شما در مرحله قبلی یک حساب در سایت نئوباکس باز کردید، و الان باید با همون Username و password که دارید ، وارد حسابتان در سایت نئوباکس بشید . که به این کار Login میگویند .


برای Login کردن یا ورود به حسابتان ، ابتدا وارد صفحه اصلی سایت نئوباکس بشید ، برای ورود به صفحه اصلی سایت نئوباکس اینجا را کلیک کنید ، بعد از کلیک کردن شما وارد صفحه اصلی سایت نئوباکس میشید که شبیه تصویر زیر هست . و باید روی گزینه Login که در سمت راست بالای سایت قرار داره کلیک کنید ، تصویر زیر رو ببینید که بتونید محل لاگین رو پیدا کنید و روش کلیک کنید .




وقتی روی Login کلیک کردید وارد یک پنجره جدید میشید که شبیه تصویر زیر هست



برای ورود به حسابتان ، اطلاعاتی که در تصویر بالا میبینید رو باید اینطوری وارد کنید

Username : اینجا باید همان یوزرنیمی که موقع ثبتنام وارد کردید رو بنویسید

Password : اینجا باید همان پسوردی را که که موقع ثبتنام وارد کردید بنویسید

Secondry Password : اینجا چیزی نیاز نیست بنویسید ، این پسور برای امنیت بیشتر حسابتان هست و بعد از وارد شدن به حسابتان میتونید یک secondary password در حسابتان تعریف کنید . پس فعلا چیزی نیاز نیست بنویسید و خالی بذاریدش .

Send : بعد از وارد کردن Username و Password در صورتی که مطمئن هستید درست وارد کرده اید ، روی دکمه Send کلیک کنید .

نکته : در قسمت سمت راستتون یک کیبورد میبینید که این رو برای امنیت بیشتر قرار دادند و شما میتونید برای وارد کردن یوزرنیم و پسوردتون از این کیبورد استفاده کنید ، اگر هم ازش استفاده نکنید هیچ طوری نیست .
بعد از اینکه روی دکمه Send کلیک کردید ، در صورتی که یوزرنیم و پسووردتون رو صحیح وارد کرده باشید ، یک پنجره شبیه تصویر زیر میاد

خوب حالاشما توی حسابتون هستید و میتونید از حسابتون استفاده کنید ، و به راحتی پول درآوردن رو شروع کنید .
بریم قدم بعدی ببینیم چطوری میشه اینجا کار کرد و از کدوم قسمت حسابتون باید شروع کنید .

اگر ثبت نام کردی و تصمیم گرفتی ادامه بدهی و حتما ماهی 4 میلیون تومان درامد داشته باشی به ادامه مطلب در سایت زیر برو و با حوصله همشو بخون موفق و پیروز باشی

http://neobux3.blogsky.com/

برچسب ها:

 کسب درامد کسب درامد از اینترنت کسب درامد از طریق اینترنت  نئو باکس  باکس  کسب درامد  کسب درامد اینترنتی بهترین سایت های کلیکی ایرانی ptc، بهترین سایت کلیکی ایرانی، بهترین سایتهای کلیکی خارجی  neobux، سایتهای کلیکی ایرانی، معتبرترین سایتهای کلیکی ایرانی، بهترین سایتهای PTC، کسب درآمد از اینترنت، تکنیک های زیرمجموعه گیری مرجع کسب درآمد اینترنتی ایران کسب درآمد از اینترنت روز بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت 100% قانونی و تضمینی مشاهده تبلیغات کلیکی - کسب درآمد اینترنتی تئوباکس پایگاه کسب درامد اینترنتی ایران پولساز .نت آموزش رایگان کسب درآمد کسب درآمد









طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ